Rio Beauty - Sonicleanse Pure (Sonický kartáček na čištění pleti), Medik 8 - poreCleanse gel

Krásný den, dnes bych vám chtěla představit a ukázat čistící kartáček Sonicleance Pure  -  Rio Beauty . Kartáčky jsou v poslední době ...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla představit a ukázat čistící kartáček Sonicleance Pure - Rio Beauty. Kartáčky jsou v poslední době celkem velkým hitem a můžeme na ně narazit téměř všude. Já na kartáčky koukala už delší dobu a nemohla jsem se rozhoupat, jestli si ho pořídit mám, nebo jestli by to pro mě byla jen další zbytečnost, která by ležela v šuplíku. Kartáčky a jejich pořizovací cena není nejnižší a proto jsem ráda, že se mi dostala možnost jeden vyzkoušet od kosmetické firmy Rio Beauty.


SONICLEANSE PURE

Sonicleanse Pure vyniká extra jemným a měkkým kartáčkem. Disponuje účinným oscilačním pohybem (následovník nevhodných rotačních kartáčků). Zamilujete si jej nejen pro jeho luxusní design, ale především úžasné výsledky.

Schopnosti Sonicleanse:
- Čistí a omezuje počet pórů.
- Provádí hloubkové čištění pleti a jemnou exfoliaci.
- Odstraňuje nečistoty jako je například make-up, přebytečný kožní maz, odumřelé kožní buňky.
- Snižuje výskyt mastných či naopak suchých oblastí.
- Pleť je po ošetření jemná, sjednocená, hladká na dotek, působí prozářeně.
- Zvyšuje účinnost kosmetických přípravků.

Vlastnosti:
- Tichý motor
- Vodotěsný  - IPX8
- Bezdrátové použití
- Výdrž baterie 15 dnů
- Napájení praktickou USB nabíječkou
- 2 rychlosti výkonu pro citlivou a problematickou pleť
- Časovač s vibrační signalizací, automatické vypnutí po jedné minutě 

Dvě úrovně výkonu:
Sensitive – pro jemnou exfoliaci a šetrné čištění pleti, vhodné pro jemnou pleť bez problémů
Intensive – pro pronikavé hloubkové čištění, vhodné pro normální nebo problematickou pleť (rozšířené póry, komedony, suchá kůže).

Balení obsahuje:
- Sonický kartáček
- Výměnnou duální kartáčovou hlavici
- USB napájení
- Návod v českém jazyce

(V balení mi celkem chybí stojánek na přístroj a taky bych se nezlobila, kdyby obsahoval cestovní pouzdro)

Jak kartáček používat?
Navlhčíme pleť i kartáčovou hlavici. Čistící gel naneseme rovnou na pleť, nebo ho můžeme nanést na kartáček. Zvolíme požadovanou rychlost a jemnými krouživými pohyby pleť čistíme. (Přístroj se po 60s vypne). Nakonec pleť opláchneme a použijeme krém.


Jedno tlačítko, s kterým přistroj zapnete i vypnete, ale také s ním nastavíte rychlost. Ovládání je velmi snadné a rychlé. Kartáček se vypne sám po uplynutí 60s.


Čistící hlavice kartáčku je krásně jemná a měkká. Při použití pleť nedráždí, jen jí lehce masíruje a je to velmi příjemný pocit. 


Kartáček obsahuje i vnější kartáček, který je dobrý na větší plochy obličeje, jako jsou tváře, nebo čelo. Pokud chcete vyčistit záhyby třeba okolo nosu, lehkým otočením kartáček jednoduše odstraníte.


Kartáček se nabíjí USB kabelem. 
Výrobce uvádí, že nabitý vydrží 15 dní a s tím mohu souhlasit, za celý měsíc, jsem ho nabila pouze jednou a pokud si dobře vzpomínám, bylo to o trochu déle než těch uvedených patnáct dní. 


Kartáček používám už měsíc, ale některých změn jsem si všimla už dříve. Kartáček pleť zanechává krásně jemnou a hladkou, což jsem vypozorovala ihned. Pleť dobře a lehce vyčistí a vy máte pocit, že je vaše pleť už dokonale čistá. Je to úplně něco jiného, než když pleť čistíte jen prsty, nebo vatovým tamponkem. Díky jemné masáži je pokožka prokrvená, pěkně rozzářená a vypadá zdravěji. I rozšířené póry se celkem zatáhly a nejsou na pleti tolik viditelné, jako předtím, když jsem kartáček nepoužívala. 

Nevím proč, ale když je něco vodotěsné, tak i tak se bojím s tím jít do vody. Nakonec jsem se odhodlala a kartáček jsem s sebou vzala jednou do sprchy. U zrcadla je to teda lepší, protože se soustředíte na partie obličeje, ale v té sprše ten obličej tak nějak přejíždíte sem a tam. No, ale co je hlavní, je fakt, že vodu přežil.


Náhradní kartáčky k přístroji které lze dokoupit
- měkký, super měkký (599Kč), exfoliační tělový kartáč (599Kč)



Pokud chcete kartáček používat každý den, nebo obden, je dobré vybírat čistící gely, které jsou vhodné pro každodenní použití,


Ke kartáčku jsem dostala i tento čistící gel, který jsem neustále používala při večerním čištění pleti.

Gel pro čištění pórů, který obsahuje AHA, BHa L-mandlovou kyselinu. Odstraňuje známky stárnutí problematické pleti a zároveň je šetrný k pokožce. Gel pro hloubkové čištění a stimulaci denní exfoliace.

 
Konzistence je gelová, průhledná a lehce nažloutlá. Gel má jemnou a nevtíravou vůni, ale nevím jak bych ji popsala, navíc každému voní něco jiného. Gel je při používání na pleti příjemný a lehce pění. Pokožku nevypíná, dobře ji čistí a ani při dlouhodobém používání mi pleť nevysušoval, což se mi často u čistících gelů stává.


S kartáčkem jsem velmi spokojená, sice ho nemůžu srovnat s dalšími, protože jsem kartáček vyzkoušela poprvé, ale i tak vám mohu říct své dojmy. Kartáček pleť dobře a šetrně vyčistí. Určitě se to nedá srovnat s normálním čištěním, na které používáme prsty, nebo tamponky, protože u kartáčku cítíte, že pleť je opravdu maximálně vyčištěná. Navíc kartáček pleť krásně masíruje a prokrvuje ji, takže pleť vypadá zdravější, je jemná a hladká. Jako velké plus je, že póry jsou více stažené a nejsou tolik viditelné. Přístroj je velmi tichý a můžete ho použít i ve sprše, díky jeho vodotěsné vlastnosti.

 Kartáček můžete zakoupit na oficiálních stránkách Rio Beauty , jeho pořizovací cena je 2 999Kč


Vyzkoušeli jste některý kartáček na čištění pleti? Jaký je váš názor na ně?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Já si ho chci hrozně moc pořídit k Vánocům. Dvě mé kamarádky přesně tento samý mají a hrozně si ho chválí :)) Ale mám ještě vyhlídnutý jeden a pořád se nemůžu rozhodnout, který chci a to jsem si tak naivě myslela, že se do Vánoc stihnu rozhodnout, který si pořídím, ale s mým tempem to teda nevím... Navíc se mi na něm hrozně moc líbí jeho design, přece jenom mám moc ráda růžovou a zkrátka celé to provedení je luxusní. Ty se teda máš, že ho máš, jsem zvědavá, jak dlouho to bude trvat mě, než se rozhodnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho měla jen půjčený k recenzi. Ale jak jsem si na něj zvykla, tak mi chybí a uvažuji o tom, že si také nějaký časem pořídím. Ale od jiné značky, abych měla zase o čem psát :D :) Protože to bylo vážně skvělí. Pleť pěkně vyčištěná a pěkně promasírovaná. Myslím si, že pro holky co ho využijí je to dobrý kup :) A design má opravdu pěkný, vydrží hodně dlouho nabitý a je i vodotěsný :)

      Vymazat
  2. Super recenze, krásně napsaná :) Já po nějakém kartáčku už koukala, ale sama bych si ho nepořídila, protože cena je na mě vyšší, ale když teď budou ty Vánoce, tak by to třeba mohlo klapnout :)

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Pořizovací cena není zrovna levná, ale pro ty, co ho využijí si myslím že je to skvělé :)

      Vymazat
  3. Strašně se mi líbí vzhled kartáčku! Já sama jsem si na zkoušku tedy pořídila jen obyčejný asi za stovku z aliexpressu, ale i přesto si ho nemůžu vynachválit. Tak časem třeba pořídím i tenhle :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá rozhodně zajímavě! :-) Zatím žádný takový nevlastním, tak uvidíme.

    Pája

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o těchto čistících kartáčích jsem slyšela už víckrát, ale pořád mi přijde cena straně přestřelená. Ale taky mě to láká :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Kartáček mám a chystám na něj recenzi :-) Jenom nechápu, jak ten tvůj čistí. Pokud nedělá krouživé pohyby, tak co? Oscilace je přece typ krouživého pohybu. Nebo se pletu? Díky za odpověd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oscilace je kmitavý pohyb. Vnitřní kartáček kmitá velkou rychlostí. Čištění jsem prováděla tak, že jsem po obličeji kroužila kartáčkem já. Nevím jak je to u ostatních kartáčků, protože kartáček jsem zkoušela poprvé. Ale i díky tomuto pohybu byla pleť výborně vyčištěná. Na stránkách mají i vedeo o kartáčku a je tam i jak rotuje - kmitá.

      Vymazat
    2. aha, tak to bude asi ten rozdíl. Můj kartáček se jenom točí :-) Ale i tak jsem hodně spokojená.

      Vymazat
  7. Vyzerá byť veľmi dobrý, tiež by sa mi niečo podobné zišlo:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná a čtivá recenze! :) Já na tenhle kartáček narazila už asi před rokem na jednom blogu, v tu dobu stál asi stejně jako teď, ale mamka mi ho nechtěla pořídit, že mi stejně bude ležet v šuplíku. :D Teď když ho vidím znovu, zase bych si ho koupila, no třeba by Ježíšek mohl... heh :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři