Zklidňující čistící micelární voda 3v1 - Nivea

Krásný den, micelární vody jsou u mě velmi oblíbeným produktem, bez kterého bych se už asi neobešla. Je to produkt, který neustále doku...

Krásný den,

micelární vody jsou u mě velmi oblíbeným produktem, bez kterého bych se už asi neobešla. Je to produkt, který neustále dokupuji a v mé koupelně nesmí chybět. Poslední dobou spíše vyhledávám vody, které jsou bez alkoholu a to je i tahle micelární voda 3v1 od Nivei, která je pro citlivou pleť.

Nivea - Zklidňující čistící micelární voda 3v1
(130Kč)
Jemně čistí a osvěžuje pleť. Speciální složení s technologií micel pleť mimořádně jemně a přitom velmi účinně čistí. V jednom kroku důkladně vyčistí, odstraní make-up i řasenku a zároveň ji hydratuje. Jemně z pleti odstraňuje nečistoty a mastnotu, aniž by narušila její ochranou bariéru. Pomáhá redukovat začervenání, napjatou pleť a vysušování,
Micelární voda je v plastovém obalu s jednoduchým designem, který na mě působí pěkným dojmem. Po otevření víčka mě překvapil dávkovač, který je malý a tak vám na tomponek nevyteče zbytečně moc vody, což oceňuji. Voda není parfemovaná a tak jí oceníme i my, kteří na ty vůně obličejové pečující kosmetiky moc nejsme.
Micelárka je na pleti velmi příjemná a líbí se mi, že na pleti nelepí. Pleť pěkně a lehce dočišťuje a zbaví jí i makeupu, tím ale nemyslím oční make-up, protože oči odličuji vždy odličovacím mlékem, nebo odličovacím olejem. Voda mou pleť nevysušuje, právě naopak, pěkně ji hydratuje. Po odlíčení micelárkou pleť nebyla tolik podrážděná, začervenalá a napjatá.
 Micelární voda mé pleti sedla a já jsem s ní spokojená. Jako velké plus je, že je bez parfemace, na pleti je příjemná, pokožku nějak nevypíná a pleť jemně a dobře dočistí.

Vyzkoušeli jste tuto micelární vodu? Jaké ja vaše oblíbená micelárka?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

27 komentářů

  1. Taky jsem s ni byla moc spokojena, odlicovala jsem s ni i oci a vsechno v pohode, klidne bych si ji nekdy poridila zase :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná komu vyhovovala :)

      Vymazat
  2. Tuhle mám a je fakt super :) ale radši mám od Garnieru
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu od Garnier se teď chystám, protože už mám té Niveácké po dně :)

      Vymazat
  3. Já používám micelárku od Biodermy, se kterou jsem velmi spokojená. Vyzkoušela jsem i MV od Garnieru a Lirene, Niveu zatím ne :).
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som s ňou extra spokojná nebola pretože jednak nevonia, ale to by som prežila, ale najhoršie je, že po odlíčení som mala na pleti taký povlak, lepkavý pocit, čo sa mi stáva bežne pri micelárkach určených pre citlivú pleť. Rovnaký efekt mi robí aj slávna Sensibio, skrátka tie na citlivú pleť nie sú nič pre mňa. Navyše táto je dosť slabá na oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mi naštěstí nestalo, i když je teď moje pleť o dost citlivější.

      Vymazat
  5. Používám růžovou Biodermu a jsem s ní nejvíc spokojená :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle jsem ještě nezkoušela. Mám teď micelárku od biodermy. Nivea mě ani tak moc neláká, spíše bych ráda vyzkoušela micelárku od Garnier. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biodermu mám moc ráda, především micelárku na mastnou pleť, jinak také chci vyzkoušet tu od Garnier :)

      Vymazat
  7. ja som si sňou odličovala oči a to teda u mňa moc nezvládala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že by oči nezvládla, protože je to micelárka :)

      Vymazat
  8. ja jsem take spokojena,jen mi neodlici rasenku tak dobre,jak bych chtela.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem ji před časem měla a byla fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná recenze :) taky jsem ji zkoušela a byla jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ještě jsem jí nezkoušela, ale určitě jí mám v plánu vyzkoušet :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerá to naozaj veľmi lákavo

    Katka i s <a href="http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.com/2015/10/oktobrova-giveaway.html> krásnou GIVEAWAY</a>

    OdpovědětVymazat
  13. Chystám se pořídit nějakou tu micelárku a možná sáhnu právě po téhle :) Delší dobu se dívám na tuhle značku :)

    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  14. Zatim ne,ale moc se mi libi, ze je idealni i na suchou plet, coz je neco pro me :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nedávno jsem ji měla a byla jsem s ní spokojená. Mám hodně citlivou pleť a tahle micelárka mi ji nijak nepodráždila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já sama jsem měla této micelárky už 5 balení, protože je moje fakt oblíbená. Já ji teda nepoužívám jen na pleť, ale i na odlíčení. Měla jsem ještě micelárku od Garnieru, Mixy a ty taky můžu doporučit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) Také se chystám na tu od Garnieru a tu od Mixy mám :)

      Vymazat
  17. Tuhle micelarku mam velice rada. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  18. Micelárku od Nivei používám je super. A doporučuji i odličovač od nivei :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři