Green Energy Organics - La Récolte des Fruits (Energizující odličovací krém)

Krásný den, o kosmetické značce Green Energy Organics jsem už jednou psala. Dnes jsem se konečně vrhla k recenzi dalšího produktu a t...

Krásný den,

o kosmetické značce Green Energy Organics jsem už jednou psala. Dnes jsem se konečně vrhla k recenzi dalšího produktu a to Energizujícího odličovacího krému. Musím říct, že najít nějaký odličovací krém, s kterým bych byla spokojená, je pro mě docela těžké. Často se mi stává, že buď mám z toho podrážděné oči, nebo produkt make-up neodlíčí tak, jak bych chtěla. Ale i tak hledám a zkouším dál, protože odličování je pro mě každodenní rutinou a nedokázala bych jít spát s pocitem, že moje pleť není čistá. 



La Récolte des Fruits - Soin Demaquillant n.1 - energizující odličovací krém
Stimulující, antioxidační čistící krém zlepšuje regeneraci pleti, pomáhá předcházet předčasnému stárnutí pleti a zvyšuje pružnost pleti. Pro všechny typy pleti.

- Fantastický čistící krém na odstranění make-upu je dostatečně jemný pro citlivou oblast očí, nevysušuje a nedráždí, odstraňuje povrchové nečistoty a ucpané póry.  Odplavuje z pleti toxiny a odstraňuje všechny stopy make-upu, zanechává pokožku jemnou a hebkou.

- Obsažený extrakt z jadérek červených hroznů, resveratrol, je vysoce účinný antioxidant, který revitalizuje a podporuje buněčnou obnovu. Složení s aloe, černým rybízem, borůvkami, mandlovým olejem, vit. E. činí pleť mimořádně čistou, měkkou a hebkou, jas pleti je obnoven.



Krém je v plastovém kelímku se šroubovacím uzávěrem, což u odličovacích krémů moc nemusím. Raději mám obaly s dávkovačem, které jsou praktičtější a i hygieničtější. Design celého obalu není přehnaný a myslím, že nikoho neurazí. Po otevření víčka je cítit jemná a nevtíravá vůně, která mi přišla příjemná a trochu květinová. Krém má krémovější gelovou konzistenci, díky které ho stačí nanášet v malém množství.



Při odličování by jste měli krém nanášet krouživými pohyby a vmasírovávat ho do pokožky. Pak ho nechat chvilku působit a teplou vodou umýt.



Já jsem krém používala zmíněnou variantou, ale zkoušela jsem ho nanášet i rovnou na tamponek, jako u jiných odličovacích produktů a musím říct, že obě varianty fungovaly naprosto skvěle. Krém perfektně a jemně odlíčil makeup, ale i řasenku. Pokožku krásně hydratoval a nevysušoval. Ani jednou se mi nestalo, že by mě štípal v očích, což se mi stává u hodně odličovacích krémů. Po odlíčení krémem moje pleť nebyla tak zarudlá, podrážděná a ani napjatá.
Odličovací krém mě velmi překvapil a stal se mým oblíbencem. Dlouhou dobu jsem nebyla tak spokojená s odličovačem, jako s tímto. Jeho velké plus je pro mě to, že pleť dokonale odlíčí, nevysušuje ji a navíc nedráždí a ani neštípe v očích.

Krém můžete zakoupit na oficiálních stránkách Green Energy Organics.


Znáte kosmetiku Green Energy Organics? Jaký produkt je váš oblíbený v odličování?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Tuto kosmetiku neznám, ale krém se mi hodně líbí. Jediné úskalí vidím v kelímkovém balení. Zlatá tubička!

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S obalem se shodneme, také mám raději tubičky, nebo dávkovače :)

      Vymazat
  2. Ten vypadá vážně skvěle, na první dojem mě zaujal design. A podle tvých slov soudím, že by mohl vyhovovat mé sestřence. Tak už vím, co dostane k Vánocům. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna tuto kosmetiku teď používám a jsem z ní fakt nadšená! Možná to nejlepší, co jsem kdy zkusila, a to jsem si stále myslela, že přírodní kosmetika nemůže být tak dobrá. Ale Italové to prostě umí. Odličovací krém musí být fajn, asi se po něm podívám. Používám různé prostředky k odlíčení, čisticí ubrousky, micelárky, olejové a dvougázové odličovače, mléka a pěny. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je parádní :) Také mě moc kosmetika překvapila, hlavně ten odličovač mi udělal radost. Konečně něco co odlíčí jemně, ale stoprocentně :)

      Vymazat
  4. kdy si davno jsem od teto znacky mela neco podobneho a byla jsem nadsena,takze se asi vyrobni recept nezmenil :).
    www.pumpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Túto pravdepodobne francúzsku značku nepoznám , ale francúzi majú všeobecne dobrú kozmetiku. Koľko odhaduješ , že by to mohlo vydržať kým netreba kúpiť nové balenie? Lebo hľadám kamarátke nejaký originálny vianočný darček, tak sa neviem rozhodnúť a ona je taká zlatá baba a rada skúša nové vecičky tak chcem pre ňu nájsť co najlepšie vecicky :) vedela ny si mi ešte niečo odporučiť?
    www.beckystylee.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrží hodně dlouho. Díky gelové a mazlavé konzisteci ho stačí nanášet v malém množství. Dnes jsem s ním odličovala bílou obličejovou barvu a umělou krev a odlíčil to parádně a hlavně jemně. Já ho používám skoro dva měsíce a nejsem ještě ani v půlce kelímku :-) Lepší odličovač jsem neměla. Zatím jsem zkoušela od této značky tři produkty a jsem maximálně spokojená :-)

      Vymazat
  6. Vypadá velmi zajímavě ;) Mohla bych poprosit i o složení odličovacího krému, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, určitě :) Složení: Aqva (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3 rice Bramate Se, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Oil*, Betaine, Coco-Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Rides Nigrum (Black Currant) Fruit Extract, Vaccinum Myrtillus Fruit Extract, Vitis Vinifera (Grape) Leaf Extract*, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Citral, Limonene, Linalool, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellol, Hydroxyisohexyl3-cyclohexene Carboxaldeyde.

      Vymazat
  7. There is a chance you are eligible for a new government sponsored solar energy rebate program.
    Click here to discover if you're qualified now!

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři