Freedom paletka - Pro 12 Audacious 3

Krásný sobotní den, dne jsem si nachystala recenzi paletky Freedom - Pro 12 Audacious 3 . Paletku jsem si koupila, protože už celkem dl...

Krásný sobotní den,

dne jsem si nachystala recenzi paletky Freedom - Pro 12 Audacious 3. Paletku jsem si koupila, protože už celkem dlouho jsem koukala na nějakou neutrálnější paletku se třpytkami, která se bude hodit do podzimního období. Nakonec jsem si pořídila tuhle z Pink Pandy, protože na tomto e-shopu nakupuji kosmetiku nejvíce a popravdě, pokaždé když se na stránku jdu jen podívat, tak nikdy neodcházím s prázdnou.

Freedom - Pro 12 Audacious 3
(Cena 179Kč)
Od prvního pohledu mě na paletce zaujalo barevné složení, které obsahuje matné i třpytivé stíny, které na podzimní líčení jsou naprosto parádní. Navíc s paletkou jde vytvořit jemné denní líčení, ale i tmavší a dramatičtější look na večerní akce.
Obal paletky je obyčejný plastový, ale celkem bytelný. Není to nic extra, ale není to ani nejhorší. Design obalu je černý s bílím nápisem, opět nic nového co by jsme neznali. Popravdě bych ocenila už něco nového, protože tyhle designy jsou už celkem ohrané.

V paletce najdeme 12 stínů, kde nechybí jak třpytivé, tak matné stíny. Obsahuje i oboustranný pěnový aplikátor, který jsem opět nevyužila, ale i tak mi připadá lepší, když tam je. Paletka mě příjemně překvapila pigmentací, která je podle mého víc než dobrá. Je teda pravda, že u těch světlejších stínů ta pigmentace trochu pokulhává a je lepší je vrstvit, ale zase to není nejhorší. U těch tmavších je to už dobré. 
 Stíny nejsou příliš suché, ale i tak jsou prášivější a u třpytivých stínů lehce opadávají třpytky. Jinak se mi s nimi pracuje parádně a blendění jde samo. Stíny jsem zkoušela s bází i bez báze. Docela mě překvapilo, že bez báze mi vydržely půl dne, i když se potom už lehce začaly slévat do vrásek, ale i do sebe. Naopak s bází mi vydržely skoro celý den, jen k večeru už se opět trochu začaly slévat. Jinak intenzita stínů byla s bází pěkná až do večera.
 S paletkou jsem celkově spokojená. Myslím si, že kvalita paletky a samotných stínů, je za ty peníze parádní. Navíc si myslím, že všechny stíny jsou využitelné a nositelné.

Znáte tuto značku Freedom, vyzkoušeli jste od ní něco?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Od značky Freedom jsem zatím nic nezkoušela, ale moc mě zaujala tato paletka :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení, myslím, že kvalitou je stejná jako Makeup Revolution

      Vymazat
  2. O téhle značce jsem ještě neslyšela.. Ale mě osobně tahle paletka příliš nezaujala - přijde mi, že je tam spoustu podobných barev, ale zase je výhodou, že má matné i třpytivé stíny - navíc cena je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nic jsem nezkoušela, ale o značce jsem už slyšela :) Stíny mají krásné barvičky, za tu cenu si myslím, že je to super produkt :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi líbí barvy a ta cena je parádní za tu kvalitu :)

      Vymazat
  4. Presne takéto niečo hľadám :) krásny článok
    www.beckystylee.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. má krásne odtiene :) oveľa krajšia ako tie nude paletky, ktoré teraz tak fičia :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné odstíny!
    Zapoj se do soutěže u mě na blogu:
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/2015/10/rijnova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. O této značce jsem už slyšela. Paletka má krásné odstíny a s bází je to super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Wau, tak ta je perfektni, na podzim uplne idealni, ta by se mi ted hodila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka ma krasne odstiny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. tohle je pro mě podzim v paletce :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři