Saloos - balzám na nehty pro regeneraci nehtové kůžičky

Krásný den, dnes jsem si pro vás přichystala recenzi  Saloos - balzámku na nehty . Saloos   patří do mých oblíbených kosmetických znače...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás přichystala recenzi Saloos - balzámku na nehty. Saloos patří do mých oblíbených kosmetických značek a k jejich produktům se neustále ráda vracím. Velmi jsem si oblíbila jejich masážní oleje a balzámy s bambuckým máslem, které u mě mají velké využití a já je jedním slovem miluji. 

 Saloos je ryze česká bio kosmetika, která neobsahuje konzervanty, syntetické parfemace ani barviva. 


Masáž nehtů a nehtového lůžka přispívá ke zjemnění a zvláčnění nehtové kůžičky a tím ke snadné úpravě nehtů. Používání balzámu by se mělo stát samozřejmou součástí manikurního rituálu. Kůžička je měkčí a dobře se zatlačuje (nejlépe dřevěnou tyčinkou). Kombinace bio bambuckého másla s dýňovým olejem, bohatým zdrojem zinku, je velmi vhodná k udržení zdravého vzhledu nehtů a jejich okolí. Čistý přírodní bioprodukt.
Léto je pro mě nejhorší, nejhorší pro mé vlasy, pleť a nehty, které se neustále lámou, třepí, málo rostou a nehtová kůžička je tvrdá a suchá. Proto jsem pátrala po nějakém produktu, který je přímo na nehtovou kůžičku, aby se trochu vyživila, změkčila a zmizely tvrdé a suché místečka.
 Balzámek se ukrývá v malé plastové dózičce se šroubovacím uzávěrem. Je opravdu malý, přímo do kabelky, nebo rovnou do kapsy, což je podle mě parádní, protože ho mám neustále u sebe. Design dózičky je roztomilý a jednoduchý. Po otevření je cítit silnější, ale příjemná vůně z které cítím mentol a bylinky. Má tuhou konzistenci, ale při nanášení na kůžičku ihned taje a stává se z něj olej. I když se jedná o bambucké máslo s oleji, tak se celkem dobře vstřebává. Balzám nehtovou kůžičku pěkně vyživý a zregeneruje, což jsem zaznamenala ihned po vstřebání. Po pár dnech, kdy jsem balzámek neustále nosila u sebe a nanášela ho dvakrát až třikrát za den, se moje nehtová kůžička pěkně zvláčnila, změkčila a suchá místečka zmizela. 
 Na balzámek jsem si přímo navykla a nosím ho pořád u sebe. Líbí se mi jeho praktičnost, mentolovo bylinná vůně a okamžité vyživení nehtové kůžičky. V kelímku vydrží také dlouho, protože stačí nanést vždy malé množství, díky olejům, které obsahuje.


Jaké produkty od Saloos používáte vy?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Tenhle balzám jsem vždy brala babičce :-)

    Zvu tě na giveaway o Yankee Candle :)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/posledni-prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já od nich nemám (zatím) nic :D nemáš zájem o vzájemné GFC? Máš hezký blog :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů děkuji za tip :) dlouho přemýšlím, že si něco na nehtovou kůžičku pořídím! :) Koupila jsi ji tuto značku v Rossmanu? A kolik tě stál? :) děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossmanu nevím jestli ho mají, ale jinak se dá sehnat v DM, myslím že stojí okolo 60-70 Kč. A vydrží dlouho :)

      Vymazat
  4. Od této značky znám vonné olejíčky, věřím, že tento je super::)

    OdpovědětVymazat
  5. Saloos je moje nejvíc nejoblíbenější značka a nikdy bych na ni nedala dopustit :) ovšem tento balzám jsem ještě nezkoušela, ale poslední dobou o něm uvažuji, protože bych potřebovala s kůžičkou něco udělat, jen ještě nejsem rozhodnutá mezi balzámem nebo olejíčkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Saloos taky moc ráda :) Je to těžké rozhodování, i když já jsem spíše na balzámky :)

      Vymazat
  6. Saloos chci už dlouho vyzkoušet :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že mě zaujal. :) už jen balením :)

    OdpovědětVymazat
  8. práve minulý týždeň som si kúpila moje prvé produkty od Saloos a tento balzam ma veľmi zaujal, určite sa naň ešte pozriem :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé, tak snad budeš s produkty spokojená :)

      Vymazat
  9. zbožňuju tooooo :)! Akorát jsem tento balzám neměla na nehtíky, ale na rty :) Byl heřmánkový, přírodní a úžasný :)! Je to skvělý produkt!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten heřmánkový jsem ještě nezkoušela, ale na zimu bude podle mě parádní :)

      Vymazat
  10. Tuto značku objevila moje mamka asi před třemi roky, no od té doby jí máme plnou koupelnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi je úplně jasné :) Taky jsem jí dříve ibjevila, ale u mamky mého bývalého přítele, ta měla snad od nich všechno :)

      Vymazat
  11. Díky za tip, to si musím určo koupit :)
    http://shopamanky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Tento balzám jsem si pořídila někdy na začátku srpna, protože Saloos mám moc ráda a věřím jim. Dřív jsem totiž měla strašně problémy se záděry až ke "kloubům". A tento balzám mě jich ani ne za měsíc zbavil a ještě krásně zvláčnil nehtovou kůžičku a posílil nehty :) Fakt ho miluji, akorát mi vadí, že když ho dám na nehty, tak je mastný, takže ho nepoužívám přes den, ale na noc. A jinak já z něj zase cítím citrusy :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  13. Saloos mám ráda, ale nejsem moc na takovéhle produkty, protože zrovna s kůžičkou žádné problémy nemám....Ale vypadá to zajímavě, ostatně jako vše od nich:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  14. vďaka za tip! od Saloos som už čo to niekedy kúpila a vždy som bola spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  15. Budem sa musieť za ním poobzerať, lebo akurát mám problém so suchými rukami, ale len v oblasti nechtov a strašne ma to štve, lebo sa mi potom kožička zatrhne a je z toho problém
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři