Havlíkova přírodní apotéka - BIO Ranní maska čistící

Krásný den, dnes jsem tu opět s dalším článkem, na který jsem se moc těšila. Jedná se o produkt z Havlíkovi přírodní apotéky - BIO Ran...

Krásný den,

dnes jsem tu opět s dalším článkem, na který jsem se moc těšila. Jedná se o produkt z Havlíkovi přírodní apotéky - BIO Ranní maska čistící (3-minutová). Musím říct, že s touto kosmetikou jsem se teprve seznamovala a neznala jsem ji, ale už jsem si pořídila další produkt, protože přeci jen mě tato značka nějakým způsobem nadchla. Spíše samotná maska mě příjemně překvapila a to i přes to, že já jsem na používání masek celkem lenoch. Hlavně masky, které musím mít na pleti aspoň patnáct minut mě vždy omrzí, protože na masku musím mít prostě náladu, kterou často nemám.

Havlíkova přírodní apotéka čerpá z tradičních receptur věhlasného a vášnivého českého lékárníka minulého století PhMr. Karla Havlíka.

Karel Havlík zastával názor, že nejlépe pomáhá sama mocná příroda. Vyráběl kosmetiku podle vlastních receptur a ze zdravých přírodních surovin, které si sám sbíral. Zároveň využíval i tradiční osvědčené receptury sahající až do 17. století. Bohužel únor 1948 činnost pana lékárníka zastavil a jeho věhlasnou sbírku kosmetických receptur zasunul hluboko pod grandiózní nástup chemie do našich každodenních životů.
BIO Ranní maska (3-minutová) - pro všechny typy pleti
30ml (185Kč)

Máte ráno unavenou a zašedlou pleť? Příčinou je vylučování nečistot na povrch pleti v průběhu noci. Přirozený proces, kterým se Vaše pokožka čistí, ale nestačí. Ranní 3-minutová maska je novým krokem v ranní péči o Vaši tvář. Jejím úkolem je po probuzení unavenou pleť nastartovat do nového dne.

(Havlíkova přírodní apotéka nezapomíná všem ženám připomínat, že jsou nádherné)

Na první pohled mě okouzlil obal, který je papíroví, jednoduchý a který na mě působil velmi příjemně, protože je to přeci jen něco jiného než známe z drogerií. Samotná maska je v hliníkové tubě. Tyhle tuby z hliníků, nebo plechů mám ráda, protože z nich jde vždy všecko vymačkat i když jsem na samém konci. Tubu opět zdobí jednoduchá zelená nálepka s popiskem o masce.
Maska má příjemnou vůni z které přeci jen cítím něco z naší přírody, navíc je to lehká vůně, která není nějak vtíravá. Maska není hutná, přijde mi že je to jako tekutější tělové mléko. Dokonce bych řekla, že je až vodová. Na pleti se roztírá parádně, je lehká a na pleti příjemná. Nevypíná a ani nevysušuje pokožku. Masku jsem používala každé ráno, na neomytou pleť a vždy jsem ji nechala působit tři minuty. Mezitím si pleť z masky brala to, co potřebuje. Zbytek masky jsem pak vždy opláchla vodou. Pleť se po použití masky pěkně zmatnila a zmizel veškerý maz a nečistoty, které se na pleti přes noc nahromadily.  Přišlo mi, že je moje pleť i lépe hydratovaná a na dotek jemnější. Také bych si i troufla říct, že maska opravdu mou pleť nastartovala do nového dne, protože je osvěžující a lehce chladivá. Maska mou pleť pěkně vyčistila a dala ji potřebnou péči před použitím denního krému.
Masku jsem si oblíbila,  i když jsem byla na masky celkem lenoch. Líbí se mi, že ji můžu nanést ihned po probuzení, pak si stačí jen vyčistit zuby a masku můžu umýt, takže mi aplikace ráno nezabere žádný čas. Jako další plus vidím v tom, že pleť pěkně nastartuje, dá pleti potřebnou hydrataci a vyčistí jí od nečistot, které se nahromadily během prospalé noci.

Znáte Havlíkovo přírodní apotéku? Jaké produkty jste vyzkoušeli?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Žádné produkty od této značky jsme zatím nezkoušela.. :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :) o této značce jsem ještě neslyšela, ale maska vypadá opravdu dobře :) smím se zeptat, kde se dá pořídit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Nikol :) Produkty mají na jejich stránkách v e-shopu, nebo kamenných prodejnách. Všimla jsem si i na jejich stránkách, že jeden produkt mají i v drogerii DM.

      Vymazat
  3. Ještě jsem tuto značku nezkoušela, ale znám ji. Minimálně se mi ale líbí její obaly a složení. Kouknu na ni :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty obaly jsou parádní, líbí se mi ta nevšední jednoduchost :)

      Vymazat
  4. Havlíkovu přírodní apotéku znám z blogů a zatím jsem kosmetiku nevyzkoušela, hlavně proto, že nevím, co si jako první vybrat, všechno se mi ohromně líbí :D Asi zajdu na nějaký veletrh a tam jim všechno očuchám a pak si i všechno pořídím. Moc hezká recenze a děkuju za tu úvodní historii, tak je moc zajímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si jeden produkt pořídila z veletrhu...no musím říct, že ani tam se mi nejlíp nevybíralo :)

      Vymazat
  5. Tyhle tuby mám taky moc ráda, maska vypadá dobře :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky, já mám tuhle ranní masku už po třetí a jsem s ní spokojená, nedávám jí sice denně,ale pokožku krásně nastartuje

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle kosmetiku nepoznám, maska vypadá fajn, hodně se mi líbí i obal. Jen já bych byla na ranní masku asi lenivá. :-) Měla bych to napravit.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Produkty neznám, ale konkrétně maska vypadá super a líbí se mi moc i balení :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je moje obíbená maska. Zbožňuju její vůni a příjemnou texturu. Pleť mám po ní krásně jemnou. Teď se chystám vyzkoušet novou masku od stejné značky- Královská snídaně pro pleť. Obecně se mi moc líbí celý koncept Havlíkovy přírodní apotéky. A doporučuju určitě vyzkoušet Havlíkův přírodní zázrak. Ten nosím pořád v kabelce.

    OdpovědětVymazat
  10. Kosmetiku resp. tuhle masku na obličej chci vyzkoušet a hned si ji objednám :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Masku jsem používala něco málo přes půl roku, jen proto, abych ji spotřebovala. S pletí mi absolutně nic nedělala. Pro mě vyhozené peníze. To královská snídaně pro pleť už je lepší. Pozoruji menší zlepšení. Více mi sedla i mi více voní. Jinak jsem vyzkoušela téměř všechny Havlíkovo výrobky a nejvíce jsem stejně spokojená se zázrakem :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři