Green energy Organics - 24H MAT CONTROL (matující krém)

Krásný den, dnes jsem si pro vás připravila recenzi dalšího krému pro mastnou pleť 24h Mat Control od kosmetické značky Green Energy ...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi dalšího krému pro mastnou pleť 24h Mat Control od kosmetické značky Green Energy Organics, kterou jsem dříve neznala a stala se pro mě takovou nově ,,objevenou novinkou,, Kosmetika mě velmi zaujala, proto jsem se rozhodla udělat samostatné recenze všech produktů, které mi firma zaslala k otestování a na které se můžete těšit v nejbližší době. Na úvod bych vám nejdříve chtěla tuto značku představit a trochu přiblížit.
Značka exkluzivní italské přírodní kosmetiky klade velký důraz na organické, certifikované a klinicky testované ingredience svých kosmetických produktů. Značka nabízí produkty pro pleť, tělo i vlasy a najdeme u ní produkty pro ženy, muže ale i děti.

Kosmetiku určitě ocení vegani a vegetariáni, protože produkty Green Energy Organics neobsahují žádné složky živočišného původu
24h MAT CONTROL
Detoxikační a re-okysličující obličejový hydratační krém, který pomáhá odstranit přebytečný maz, nekomedonní. Obsahuje 100% přírodní aktivní rostliny, které se zaměřují na klíčové problematické oblasti jako je zvýšená produkce kožního mazu a vady pleti.

Uklidňuje a zklidňuje zánět spojený s vadami a pupínky, dodává okamžitý zklidňující účinek. Poskytuje 24 hodinovou péči, pomáhá čistit a matovat pleť, reguluje tvorbu kožního mazu a reguluje buněčnou obnovu.
Poskytuje matující efekt a má antibakteriální vlastnosti, což zanechá Vaši pleť s dokonalým hedvábný povrchem a pomáhá podporovat svěží matný a bezchybný vzhled pleti. Vaše pokožka je dostatečně hydratovaná a vrácena do rovnovážného stavu.
 Krém je ve skleněném kelímku se šroubovacím víčkem. Musím říct, že mám raději krémy v tubě, kdy nemusím do kelímku strkat prsty, přijde mi to více pohodlnější a i hygieničtější (ale jde spíše o můj zvyk). Design obalu na mě působí velmi pěkně a jemně. Po odšroubování víčka je cítit slabá a jemná vůně. Krém není hutný, dobře se roztírá a dalo by se říct, že při nanášení na pleť přímo ,,taje,, Vstřebání krému je poměrně rychlé a stačí ho na pleť nanášet v opravdu malém množství. Krém pokožku nevypíná, na pleti je jemný, příjemný a ani není cítit, že jsem něčím namazaná. Všimla jsem si i lehkého zklidnění pokožky u zarudlých míst po pupíncích. Po vstřebání krému je pleť pěkně zmatněná, jemná a lehce hydratovaná. Pleť mi krém zmatní na 8 hodin, pokud použiji pudr pleť mi vydrží zmatněná až 12hodin.
S krémem jsem celkově velmi spokojená, líbí se mi, že je lehce hydratační a jde použít i jako podklad pod makeup. Velký plus dávám za zklidnění pokožky a dlouhé zmatnění pleti , především, když pleť ještě zapudruji, tak doba zmatnění je podle mého perfektní. Jediné co bych vytkla a na co si dávat pozor pokud nepoužíváte makeup, nebo nezapudrováváte obličej je nanášení krému - když nanesete velké množství, krém se vstřebává špatně a tím vytváří i trochu lesklý efekt.
(Tento krém 24h Mat Control a ostatní produkty od Green Energy Cosmetics můžete zakoupit na jejich oficiálních stránkách - zde )


Vyzkoušeli jste některý z produktů od Green Energy Organics? Nebo o této značce slyšíte poprvé?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

15 komentářů

  1. O této značce jsem neslyšela, ale matující krém by se mi hodil, super! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je výborný, hlavně vydrží i dlouho, protože stačí nanést opravdu minimální množství :)

      Vymazat
  2. sice ho neznám,ale vypadá užasně
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem o něm dříve neslyšela, vypadá ale zajímavě.

    Natalie

    OdpovědětVymazat
  4. Krémík vypadá hodně dobře, ale o značce jsem doted vůbec neslyšela :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
  5. O této značce slyším opravdu poprvé a zaujala mě, jen je škoda, že z pohledu vegana ani vegetariána ji ocenit nemohu, protože se o tyto věci nezajímám a ani je nerozlišuji. Ale co mě fakt zaujalo je hydratace a zklidnění pleti, které je opravdu dlouhodobé, pecka!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec tu značku neznám. A musím se přiznat, že nejvíc mě zaujal obal, na ty jsem trošku ulítlá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. O značce jsem zatím neslyšela, ale krém vypadá zajímavě :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj chtěla bych se zeptat, jaky krém je podle tebe lepší? Coslys denní krém nebo tento? Hledám matující krém pod makeup a zároveň, aby mi redukoval maz a stáhnul pory. Nevím si rady jaký krém koupit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, kdybych krémy takhle měla srovnat podle sebe, přikláním se k Coslys, který mi byl o něco více příjemnější a v kombinaci s Coslys zmatňující vodou stáhnul i pěkně rozšířené póry. Taky jsem ale byla velmi spokojená s matujícím krémem od Mixi a Ziaji, které jsou v nižší cenové kategorii a jsou naprosto parádní, matující efekt je u nich velmi dobrý, jsou lehké a i redukují maz.

      Vymazat
  9. O této značce slyším prvně, ale je mi poměrně sympatická :)
    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Aha děkuji za radu :) A ještě.. když jsi použila krém třeba pod makeup jako podklad, šlo hned vidět zmatnění? Jako že ses leskla třeba až po delší době?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám vždy matující krém, pak makeup, který dělá matný finiš a nakonec zapudruji. Jinak určitě, když použiji zmatňující krém, tak mi makeup vydrží déle bez lesku.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři