Weleda - Mandlové tělové mléko pro citlivou pokožku (Recenze)

Krásný den, dnes jsem si připravila recenzi mandlového tělového mléka pro citlivou pokožku od Weledy.  Tělová mléka jsem dříve skoro ne...

Krásný den,

dnes jsem si připravila recenzi mandlového tělového mléka pro citlivou pokožku od Weledy. Tělová mléka jsem dříve skoro nepoužívala, většinou na mě byla moc mastná, nebo jsem taky byla i líná. Poslední dobou jim ale více a více přicházím na chuť. Tohle tělové mléko je z mandlové řady pro citlivou pokožku. Sice úplně citlivou pokožkou netrpím, ale je fakt, že teď v létě je má kůže náchylnější a citlivější, třeba právě po stráveném dnu u vody a opalování se. Navíc si myslím, že žádným produktem pro citlivou pokožku nic nezkazíte. A protože Weleda patří mezi mé oblíbence, neváhala jsem a pustila se do testování produktu, které mi Weleda poskytla k zrecenzování.


Zajímavost značky Weleda: Všechny přípravky Weledy jsou vždy vyráběny ze zcela přírodních surovin, vždy bez umělých konzervačních látek.


Mandlové tělové mléko na citlivou pokožku 
(ze stránek - Weleda - 200ml za 399Kč )
Tělové mléko s jemnou mandlovou vůní zklidňuje pokožku náchylnou k podrážděnía pomáhá redukovat její zarudnutí.Mléko se rychle vstřebává, pokožka je po aplikaci hedvábně jemná.
Vyvážené pH složení s mandlovým olejem v BIO kvalitě poskytuje ochrannou funkci pokožky a tím ji chrání před působením vnějších vlivů. Vhodné pro každodenní péči o pokožku, která potřebuje hydratovat, snížit podráždění a pocity napětí. 
 Celá tato mandlová péče na citlivou pokožku má jemně růžové obaly. Tělové mléko je v bílé lahvičce. Má dávkovací pumpičku, což se mi velmi líbí a je to praktické. Mléko má výraznější mandlovou vůni, ale i tak je velmi příjemná a nevtíravá. Navíc vůně nevydrží věčně, takže za chvilku cítíte jen jemňoučkou vůni po mandlích. Pro někoho je to možná mínus, ale já jsem radši, když mléka nejsou po rozetření na pokožce tolik voňavá. Mléko je tekuté konzistence s bílou barvou.
Tělové mléko je jemné a na pokožce se krásně a lehce roztírá. Po rozetření se celkem rychle vstřebává, takže nemusíte dlouho čekat, než se vsákne do pokožky. Mléko je trochu mastnější a přesto nedělá viditelný mastný film - a to je podle mého perfektní. Mléko okamžitě pokožku krásně hydratuje a vyživuje. Pokožka je po použití mléka krásně jemná a hebká. Pokud máte suché šupinky, třeba na nohách, nebo loktech, tak po namazání nejsou suchá místečka vůbec znatelná.
  Mlékem se mažu i v průběhu dne ,, vytváří ,, na pokožce příjemný a uvolněný pocit a vy cítíte, že o vás mandlové mlíčko několik hodin pečuje a hýčká vaši pokožku. Mléko používám i po opalování, kdy je kůže od sluníčka citlivější a musím říct, že ani tady mě mandlové mléko nezklamalo. Citlivější pokožku z opalování krásně ochladí, uvolní a zklidní.
Pokud jste milovnicí tělových mlék, tak s tímto mlékem od Weledy určitě nešlápnete vedle, ani když vaše pokožka není zrovna nejcitlivější. Já si tuhle mandlovou péči zamilovala a myslím si, že na léto je ideální. 


Vyzkoušeli jste mandlovou péči pro citlivou pokožku, nebo některý produkt od Weledy? 

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Tělové mléko z této řady jsem ještě nezkoušela, ale krém na ruce z této řady miluju ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas nezkoušela ten krém na ruce, ale všude na něj čtu samou chválu a pozitivní reakce. Takže ho budu muset také vyzkoušet :) Jinak mléko je super :)

      Vymazat
  2. Hezká recenze! Já mám Weledu moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Také ji mám ráda, zatím mi všechny její produkty, které jsem vyzkoušela vždy vyhovovaly :)

      Vymazat
  3. práve som dostala jeho vzorku, je fajný, ale vôňa mi nesadla, ale to si myslím, že sa dá na to zvyknúť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že každý na tu mandlovou vůni není. Někomu sedne a někomu ne. Já ji mám celkem ráda :-)

      Vymazat
  4. skvělá recenze, rpodukt jsem předtím neznala..

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám radšej hutnejšie, no aj toto vyzerá dobre :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty hutnější zas tak nevyhledávám, ale každému vyhovuje něco :)

      Vymazat
  6. o tomto mlieku som ešte nepočula ale vyzerá byť super:) btw super recenzia:)
    Bola by som rada, ak by si navštívila môj blog: http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
  7. Weleda výborná přírodní kosmetika.Používám celou mandlovou řadu.

    OdpovědětVymazat
  8. Weleda výborná přírodní kosmetika.Používám celou mandlovou řadu.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři