Eau Thermale Avéne - Hydratační zklidňující maska

Krásný den, není to tak dlouho, co jsem opět projížděla můj oblíbený portál Blogerky.cz  , kde jsem narazila na novou výzvu, která se t...

Krásný den,

není to tak dlouho, co jsem opět projížděla můj oblíbený portál Blogerky.cz , kde jsem narazila na novou výzvu, která se týkala testování jednoho produktu od Avéne. Protože po této značce už pokukuji docela dlouho, tak mě výzva natolik zaujala, že jsem se do ni přihlásila. Několik dní na to přišel balíček, který ukrýval EAU THERMALE Avéne - hydratační zklidňující masku, která patří do základní péče o citlivou pokožku a já se s radostí pustila do testování, protože především teď v létě trpím na dehydrataci pleti a to i když je moje pleť mastná. 

Většina z nás, kteří trpíme mastnou pletí se hydratačním produktům doslova vyhýbáme a často zapomínáme na fakt, že i mastná pleť může být dehydratovaná. Měli bychom si na to dávat pozor, protože při dehydrataci pleti je cítit pnutí pokožky, tvoří se suché šupinky a pleť vypadá až nezdravě, protože ztrácí jas, jako i má pleť v letním období.

EAU THERMALE Avéne
Z kulturních důvodů byla značka nejprve založena v Japonsku. Avéne je zastoupena ve více než 100 zemích světa. Produkty obsahují termální vodu a její účinky jsou známé již od roku 1739.
EAU THERMALE AVÉNE - Zklidňující hydratační maska

- Bez parabenů.
- Obsahuje 75% termální vody.
- Intenzivní hydratační péče, která rozzáří pleť.

Zklidňující - termální voda Avène zklidňuje, zjemňuje a působí proti podráždění. 
Hydratační - obnovují kožní bariéru a přispívají k optimální hydrataci pleti.
Vyživující - díky obsahu kartamového oleje.
Maska se ukrývá v matné tubě s klasickým aplikátorem a šroubovacím uzávěrem. Design tuby na mě působí pěkně a čistě. Při otevření je cítit jemná a nevtíravá vůně, která mi naprosto sedla. Maska není příliš hutná a na pleti se dobře roztírá. Při rozetření masky na obličeji jsem pokaždé cítila příjemný pocit, lehké zchlazení a okamžité uvolnění pleti. Maska se nanáší v silnější vrstvě a nechává se působit 10-15 minut. Po tuto dobu jsem cítila, že pleť si bere hydrataci, která ji po celém dnu chyběla. Po odstranění tamponkem zbývající množství masky, se na pleti vytvoří mastnější film a tak jsem masku používala spíše při noční péči. Už po druhém dnu používání jsem cítila příjemné zlepšení celkového stavu pleti. Pleť byla jemnější na dotek, hydratována a především působila zdravěji, než před tím. 
S maskou jsem velmi spokojená a řadím jí do mých oblíbených vyzkoušených masek. Líbí se mi, že pleť okamžitě zklidní, uvolní a vyživý. Po druhém dnu už jsou cítit i vidět změny, pokožka vypadá zdravěji, je jemnější na dotek a zmizely i suché šupinky, které jsem měla v oblasti nosu a tváře. Jako velké plus vidím v tom, že zbylé množství masky stačí jen setřít tamponkem, což je pro mě velmi pohodlné.

Pokud máte mastnější pleť, jako já, doporučuji masku používat spíše večer, protože vytváří mastnější film, který dělá lesklý efekt.

Vyzkoušeli jste některý z produktů od Avéne? Jaká je vaše oblíbená maska?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tuto kosmetickou značku jsem zatím nezkoušela, ale rozhodně to mám v plánu :). Slyšela jsem na ni jen samou chválu. Já mám ráda masku od Freemana, konkrétně ta okurková - slupovací. Ale nepohrdnu víceméně žádnou, masky přímo miluju :D.
    Pěkný článek :)

    Beemannie09

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem značku zkoušela poprvé a musím říct, že mě nezklamala :) Super typ, slupovací masky mám také ráda :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři